Εκπαιδευτική κατάρτιση:
Πιστοποίηση εργαλείων αξιολόγησης:
Πιστοποίηση σε προγράμματα παρέμβασης:
Εργασιακή προϋπηρεσία:
Η εργασιακή της προϋπηρεσία αφορά ιδιωτικές και δημόσιες δομές παροχής υπηρεσιών ΕΑΕ, καθώς και διαφοροποιημένης μάθησης. Έχει εμπειρία στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων σε μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου με και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες στον ιδιωτικό τομέα, ενώ έχει αναλάβει την προετοιμασία μαθητών τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης για τις εισαγωγικές εξετάσεις. Έχει υλοποιήσει την πρακτική της άσκηση σε Τμήμα Ένταξης Γυμνασίου και σε ΚΔΑΠμεΑ (Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Αναπηρία). Επιπλέον, έχει εργαστεί ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ως ειδική παιδαγωγός (αξιολόγηση, σχεδιασμός, παρέμβαση) σε ιδιωτικά διεπιστημονικά κέντρα θεραπειών στην Πάτρα. Από το 2019 είναι η ειδική παιδαγωγός και μία από τις επιστημονικά υπεύθυνες του διεπιστημονικού κέντρου «Σύμπλευσις» στην Πάτρα.
Η Μυρτώ Τζίκα-Σταυροπούλου είναι πτυχιούχος Λογοθεραπεύτρια Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ) και ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Τμήμα Λογοθεραπείας της Σχολής επαγγελμάτων υγείας και πρόνοιας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πατρών στις 30-04-2014 με βαθμό "Λίαν Καλώς". Από τις 11-11-2015 διαθέτει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος λογοθεραπεύτριας σε όλη την Ελλάδα.
Από τον Σεπτέμβριο του 2018, παρακολουθεί το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών με θέμα «Language and communication impairment in children» που διοργανώνεται από το Τμήμα Human Communication Sciences, University of Sheffield, England. Οι σπουδές της στο συγκεκριμένο Μεταπτυχιακό πρόκειται να ολοκληρωθούν με την απόκτηση του Μεταπτυχιακού τίτλου το έτος 2021.
Εργάζεται πάνω στο επάγγελμά της από τον Οκτώβριο του 2015. Στο πλαίσιο της εργασιακής της ενασχόλησης ως λογοθεραπεύτρια, έχει αντιμετωπίσει περιστατικά με φωνολογικές διαταραχές, αρθρωτικές διαταραχές, γλωσσική αναπτυξιακή καθυστέρηση, τραυλισμό, σύνδρομο Down, μαθησιακές δυσκολίες, νοητική υστέρηση, εγκεφαλική πάρεση, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, ψυχογενετική καθυστέρηση και διαταραχές σίτισης.
Τέλος, έχει εκπαιδευτεί και πιστοποιηθεί στην χορήγηση του αξιολογητικού εργαλείου ΛΟΓΟΜΕΤΡΟ, στην προσέγγιση DIR-Floortime για άτομα με ΔΑΦ (Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος), στο πρόγραμμα επικοινωνίας PECS (Picture Exchange Communication System-Σύστημα Επικοινωνίας με Ανταλλαγή Καρτών) της Pyramid Educational Consultants για άτομα με ΔΑΦ και άλλες διαταραχές επικοινωνίας. Επιπλέον, είναι χορηγήτρια της μεθόδου «More Τhan Words» της Hanen Centre και εκπαιδεύει γονείς παιδιών με ΔΑΦ πώς να παρεμβαίνουν στο παιχνίδι του παιδιού προκειμένου να το βοηθήσουν να κατακτήσει κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες, έχει πιστοποιηθεί στην χρήση της παρέμβασης «Video Modeling» για άτομα με ΔΑΦ, στην μέθοδο «SIMATA» για την Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία και στο πρόγραμμα «A Three-Part Treatment Plan for Oral Placement Therapy» για την βελτίωση της τοποθέτηση και κίνησης των δομών του στόματος. Στοχεύει στην βελτίωση της άρθρωσης αλλά και της σίτισης μέσω της ενδυνάμωσης των μυών του στόματος.
All Rights Reserved | Κέντρο Ειδικών Θεραπειών Σύμπλευσις