Ποιοι είμαστε


  • Γεωργία Λαγγούση, Φιλόλογος – Ειδική Παιδαγωγός, M.ed.

    Εκπαιδευτική κατάρτιση:

    • Πτυχιούχος Ελληνικής Φιλολογίας (με ειδίκευση στη Γλωσσολογία) του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών.
    • Απόφοιτη του διετούς διαπανεπιστημιακού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού λόγου», ΕΑΠ & Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
    • Ετήσιο πρόγραμμα μετεκπαίδευσης «Ειδική Αγωγή – Μαθησιακές Δυσκολίες: εξειδίκευση σε σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία και τον σχεδιασμό παρεμβάσεων», Κέντρο επιμόρφωσης & Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

    Πιστοποίηση εργαλείων αξιολόγησης:

    • Ψυχομετρικό κριτήριο μαθησιακής επάρκειας (μικρό Detroit) (DTLA-P:3) – (4.00 – 7.11 ετών)
    • Ψυχομετρικό κριτήριο μαθησιακής επάρκειας (μεγάλο Detroit) (DTLA-4) – (8.00 – 15.11 ετών)
    • Ψυχομετρικό κριτήριο γλωσσικής επάρκειας (Λ-α-Τ-ω Ι, 4.00 – 7.11 ετών)
    • Ψυχομετρικό κριτήριο γλωσσικής επάρκειας (Λ-α-Τ-ω ΙΙ, 8.00 – 15.11 ετών)
    • Ψυχομετρικό κριτήριο πρώιμης μαθηματικής επάρκειας της Ουτρέχτης (4.00 – 7.11 ετών)
    • Κριτήριο Μαθηματικής Επάρκειας (8.00 – 15.11 ετών)
    • Σταθμισμένο εργαλείο γλωσσικής αξιολόγησης «Λογόμετρο»: έγκυρος και έγκαιρος εντοπισμός παιδιών ηλικίας 4 έως 7 ετών που κινδυνεύουν να εμφανίσουν γλωσσικές διαταραχές ή δυσκολίες στη μάθηση του γραπτού λόγου κατά τη φοίτησή τους στο Δημοτικό Σχολείο.

    Πιστοποίηση σε προγράμματα παρέμβασης:

    • Επάρκεια στην εκμάθηση και τη χρήση του κώδικα Braille – συστήματος γραφής και ανάγνωσης τυφλών (από την Επιτροπή Πιστοποίησης του Κέντρου Εκπαιδεύσεως & Αποκαταστάσεως Τυφλών, ΚΕΑΤ).
    • Πιστοποίηση στη «Συνοδεία Παράλληλης Στήριξης – Αρχές, Μεθοδολογία και Εφαρμογές στην Α/θμια & Β/θμια Εκπαίδευση».
    • Πιστοποίηση στα «Πρόγραμμα Υποστήριξης και Παρέμβασης στη ΔΕΠΥ – Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής ή/και Υπερκινητικότητας».
    • Πιστοποίηση «Αυτισμός – Αναπτυξιακές Διαταραχές, Τεχνικές παρέμβασης – διαχείριση της κοινωνικής συμπεριφοράς».
    • Πιστοποίηση «Δυσλεξία και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες – Αξιολόγηση, Διάγνωση και Τεχνικές Παρέμβασης».
    • Συμμετοχή σε σεμινάρια εκμάθησης χρήσης εκπαιδευτικών πρακτικών και τεχνικών στην εξατομικευμένη διδασκαλία (π.χ. χρήση χρωμάτων, γραφοκινητική ανάπτυξη, εικονογραφημένη μέθοδος).

    Εργασιακή προϋπηρεσία:

    Η εργασιακή της προϋπηρεσία αφορά ιδιωτικές και δημόσιες δομές παροχής υπηρεσιών ΕΑΕ, καθώς και διαφοροποιημένης μάθησης. Έχει εμπειρία στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων σε μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου με και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες στον ιδιωτικό τομέα, ενώ έχει αναλάβει την προετοιμασία μαθητών τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης για τις εισαγωγικές εξετάσεις. Έχει υλοποιήσει την πρακτική της άσκηση σε Τμήμα Ένταξης Γυμνασίου και σε ΚΔΑΠμεΑ (Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Αναπηρία). Επιπλέον, έχει εργαστεί ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ως ειδική παιδαγωγός (αξιολόγηση, σχεδιασμός, παρέμβαση) σε ιδιωτικά διεπιστημονικά κέντρα θεραπειών στην Πάτρα. Από το 2019 είναι η ειδική παιδαγωγός και μία από τις επιστημονικά υπεύθυνες του διεπιστημονικού κέντρου «Σύμπλευσις» στην Πάτρα.

  • Δήμητρα Πατσαούρα, Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια - Οικογενειακή Θεραπεύτρια, MSc Ψυχολογία Παιδιού και Εφήβου

    Η Δήμητρα Πατσαούρα είναι απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης. Πραγματοποίησε Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Κλινική Ψυχολογία Παιδιού και Εφήβου (MSc) στο Πανεπιστήμιο του Λέιντεν της Ολλανδίας. Έχει μετεκπαιδευτεί στη Συστημική Ψυχοθεραπεία στο "Εργαστήριο Διερεύνησης Ανθρωπίνων Σχέσεων".


    Κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών της σπουδών, ειδικεύτηκε στη γνωσιακή συμπεριφορική θεραπεία για την αντιμετώπιση δυσκολιών, όπως αγχώδεις διαταραχές, διαταραχές διάθεσης, φοβίες, δυσκολίες στη διαχείριση θυμού, ιδεοψυχαναγκαστικά και ψυχοσωματικά συμπτώματα και άλλα, σε εφήβους και στην συμπεριφοριστική προσέγγιση για την παρέμβαση σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές και θέματα συμπεριφοράς. Ειδικεύτηκε, επίσης, σε τεχνικές θεραπείας Εστιασμένη στη Λύση (‘Solution Focused Therapy’) σε παιδιά και εφήβους. Έχει, περαιτέρω, εκπαιδευτεί μέσω των μεταπτυχιακών σπουδών στη χρήση και χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων αξιολόγησης και διάγνωσης (WISC-ΙV).


    Στα πλαίσια της μετεκπαίδευσής της στη Συστημική Ψυχοθεραπεία εκπαιδεύτηκε στη συμβουλευτική και ψυχοθεραπευτική υποστήριξη ενηλίκων, ζευγαριών, στη θεραπεία οικογένειας και στη θεραπεία σε ομάδα.


    Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως ψυχολόγος στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση (αξιολόγηση, διάγνωση, παρέμβαση, συμβουλευτική και υποστήριξη). Εργάζεται, επίσης, ως ψυχολόγος - ψυχοθεραπεύτρια στον ιδιωτικό τομέα, όπου παρέχει κλινική αξιολόγηση, παρέμβαση και υποστήριξη σε παιδιά και εφήβους τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης, συμβουλευτική γονέων και συνεδρίες ψυχοθεραπείας σε ενήλικες, ζευγάρια και οικογένειες.

  • Μυρτώ Τζίκα-Σταυροπούλου, BSc Λογοθεραπεύτρια/Λογοπαθολόγος, MSc Γλωσσικών Διαταραχών σε Παιδιά, The University of Sheffield

    Η Μυρτώ Τζίκα-Σταυροπούλου είναι πτυχιούχος Λογοθεραπεύτρια Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ) και ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Τμήμα Λογοθεραπείας της Σχολής επαγγελμάτων υγείας και πρόνοιας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πατρών στις 30-04-2014 με βαθμό "Λίαν Καλώς". Από τις 11-11-2015 διαθέτει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος λογοθεραπεύτριας σε όλη την Ελλάδα.


    Από τον Σεπτέμβριο του 2018, παρακολουθεί το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών με θέμα «Language and communication impairment in children» που διοργανώνεται από το Τμήμα Human Communication Sciences, University of Sheffield, England. Οι σπουδές της στο συγκεκριμένο Μεταπτυχιακό πρόκειται να ολοκληρωθούν με την απόκτηση του Μεταπτυχιακού τίτλου το έτος 2021.


    Εργάζεται πάνω στο επάγγελμά της από τον Οκτώβριο του 2015. Στο πλαίσιο της εργασιακής της ενασχόλησης ως λογοθεραπεύτρια, έχει αντιμετωπίσει περιστατικά με φωνολογικές διαταραχές, αρθρωτικές διαταραχές, γλωσσική αναπτυξιακή καθυστέρηση, τραυλισμό, σύνδρομο Down, μαθησιακές δυσκολίες, νοητική υστέρηση, εγκεφαλική πάρεση, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, ψυχογενετική καθυστέρηση και διαταραχές σίτισης.


    Τέλος, έχει εκπαιδευτεί και πιστοποιηθεί στην χορήγηση του αξιολογητικού εργαλείου ΛΟΓΟΜΕΤΡΟ, στην προσέγγιση DIR-Floortime για άτομα με ΔΑΦ (Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος), στο πρόγραμμα επικοινωνίας PECS (Picture Exchange Communication System-Σύστημα Επικοινωνίας με Ανταλλαγή Καρτών) της Pyramid Educational Consultants για άτομα με ΔΑΦ και άλλες διαταραχές επικοινωνίας. Επιπλέον, είναι χορηγήτρια της μεθόδου «More Τhan Words» της Hanen Centre και εκπαιδεύει γονείς παιδιών με ΔΑΦ πώς να παρεμβαίνουν στο παιχνίδι του παιδιού προκειμένου να το βοηθήσουν να κατακτήσει κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες, έχει πιστοποιηθεί στην χρήση της παρέμβασης «Video Modeling» για άτομα με ΔΑΦ, στην μέθοδο «SIMATA» για την Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία και στο πρόγραμμα «A Three-Part Treatment Plan for Oral Placement Therapy» για την βελτίωση της τοποθέτηση και κίνησης των δομών του στόματος. Στοχεύει στην βελτίωση της άρθρωσης αλλά και της σίτισης μέσω της ενδυνάμωσης των μυών του στόματος.

Share by: